Rekrutacja

Aktualnie poszukujemy: samodzielnych księgowych we Wrocławiu oraz asystentów księgowej we Wrocławiu i Warszawie. Kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz wypełnienie ankiety poniżej

 

  1. Dane personalne:
    • Imię i Nazwisko
    • Rok urodzenia
    • Nr telefonu
    • E-mail
    • Miejscowość
    • Załącz swoje zdjęcie do CV
      Przeglądaj pliki
      Lista dodanych plików
  2. Wykształcenie do wyboru:
    • Ostatnia ukończona szkoła.
    • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
    • Podsumowanie zawodowe Napisz kilka słów o sobie
  3. Umiejętności dodatkowe
    • Obsługa pakietu Office
    • Obsługa programu Insert GT
    • Znajomość języków obcych – angielski/niemiecki/francuski
    • Umiejętność pracy w grupie
    • Otwartość na zmiany
    • Organizacja pracy
    • Umiejętność działania pod presją czasu
    • Umiejętność samokształcenia
  4. Umiejętności zgodne z matrycą kompetencji Wypełnij zgodnie z działem, którym jesteś zainteresowany

    Dział księgowości
    • Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.
    • Znajomość budowy planu kont oraz umiejętność dostosowania go do potrzeb jednostki.
    • Umiejętność rozliczania inwentaryzacji aktywów firmy.
    • Umiejętność przygotowania raportów na potrzeby zarządu, banków, instytucji zewnętrznych.
    • Umiejętność prowadzenia rozliczeń międzyokresowych kosztów.
    • Umiejętność prowadzenia rachunkowości w formie podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
    • Umiejętność prowadzenia ewidencji uproszczonej w formie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku od przychodów ewidencjonowanych.
    • Umiejętność prowadzenia księgi handlowej.
    • Umiejętność prowadzenia ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, inwestycji w obcych środkach trwałych, księgowanie amortyzacji.
    • Umiejętność kontrolowania i uzgadniania kont księgowych.
    • Umiejętność uzgadniania sald należności, zobowiązań oraz kont rozliczeniowych.
    • Umiejętność księgowania transakcji dotyczących importu, eksportu, WNT, WDT, importu usług.
    • Umiejętność prowadzenia, bilansowo i podatkowo rozliczeń w walucie obcej (rozrachunki, środki pieniężne), stosowanie właściwego kursu waluty, rozliczanie różnic kursowych.
    • Umiejętność księgowania wyciągów bankowych/raportów kasowych dla rachunkowości prowadzonej w postaci ksiąg handlowych.
    • Umiejętność prowadzenia rozliczeń w walucie obcej – stosowanie właściwego kursu waluty, rozliczanie różnic kursowych (KPIR).
    • Umiejętność rozliczania kosztów użytkowania samochodów w firmie.
    • Umiejętność księgowania rozliczeń z pracownikami (lista płac, zaliczki, delegacje).
    • Umiejętność księgowania zwrotnych i bezzwrotnych dofinansowań zewnętrznych (dotacje, pożyczki, kredyty).

    Dział kadr
    • Umiejętność tworzenia dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy zgodnie z przepisami kodeksu pracy oraz zgodnie z wytycznymi Pracodawcy (umowa o pracę, aneksy do umów o pracę, umowa o zakazie konkurencji, rozwiązanie umowy o pracę, świadectwo pracy itp.).
    • Umiejętność prowadzenia pracowniczych teczek osobowych, a w tym umiejętność sklasyfikowania dokumentów do części A, B, C, D zgodnie z przepisami.
    • Umiejętność odczytywania danych zawartych w kartach ewidencji czasu pracowników, a w tym umiejętność identyfikacji nadgodzin dobowych, i średniotygodniowych, identyfikacja godzin nocnych oraz umiejętność kalkulacji tych dodatków.
    • Umiejętność ustalenia podstawy wynagrodzenia chorobowego/zasiłku chorobowego (opiekuńczego, macierzyńskiego itp.), a w tym: umiejętność określenia okresu zatrudnienia do ustalenia podstawy wynagrodzenia chorobowego/zasiłku chorobowego, umiejętność określania składników wynagrodzeń, które stanowią podstawę wynagrodzenia chorobowego/zasiłku chorobowego, umiejętność prawidłowego przygotowywania dokumentów do ZUS celem rozliczenia okresów zasiłkowych.
    • Umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w aplikacji PŁATNIK.
    • Umiejętność pracy na platformie ZUS PUE.
    • Umiejętność sporządzania sprawozdań GUS dotyczących obszaru kadrowo-płacowego.
    • Umiejętność sporządzania wniosków o wypłatę refundacji wynagrodzeń młodocianych pracowników.
    • Umiejętność sporządzania refundacji pracowników pozyskanych z Urzędu Pracy.
    • PFRON - umiejętność sporządzania miesięcznych sprawozdań - kalkulacja wysokości obowiązkowej wpłaty na PFRON dla firm o poziomie zatrudnienia od 25 etatów.
    • PFRON - umiejętność rozliczania dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych.
    • Umiejętność wyznaczania pracowników/zleceniobiorców posiadających prawo do przystąpienia do PPK.
    • Umiejętność klasyfikowania pracowników zapisywanych automatycznie do PPK, a na zapisywanych na wniosek.
    • Umiejętność sporządzania dokumentacji zgłoszeniowej do Instytucji Finansowej PPK (przystąpienia, wznowienia, rezygnacje itp.).
    • Umiejętność sporządzania dokumentacji rozliczeniowej (naliczenia składki) i wyeksportowanie jej do Instytucji Finansowej PPK.
  5. Klauzula Rodo:
  6. Polityka prywatności
ikona Centrala telefoniczna

tel. 730 702 110 | fax 730 702 110